Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AH

nyny.

24. 11. 2008 13:02
blbost

je náhodou úžasná, svým způsobem radost ze života ;-D a osvobozující aaaaaach hihi

0 0
možnosti
NB

j@ck

24. 11. 2008 12:06
-

"Zvláštním znakem blbce na ntou je přesvědčení o výjimečné chytrosti ba moudrosti či rozhodnutí k těmto. Neomylnost s Blbostí jsou neoperovatelná siamská dvojčata"

Koho mi to jen pripomina. A, uz vim. Ze by nejakeho prezidenta? ;-D

0 0
možnosti
ŠS

CHYREN

24. 11. 2008 12:12
Re: - Blbost

je taky dělat z blbce kde koho a čím je v e spol. žebříčku víš, tím víc se do něj blb strefuje. Definice blba mně tady nějak chybí...možná to bude nějaký akronym pro slovo j@ck.;-DR^

0 0
možnosti
HN

handour

24. 11. 2008 12:02
doblbováno

já už ze všech těch článků o "ženská versus nemožnej chlap" tak blbnu, že jsem skončila zde...a dokončila tak nevyhnutelnej proces;-(

0 0
možnosti
JP

johnpeters

24. 11. 2008 11:57
mily autore,

blbost je tak jednoducha jako blbec,tak proc potrebujete na sve vyblbnuti tolik slov,nota bene i cizich?je to zbytecne opotrebovovani slovniku,coz je blby!ale ja jsem byl eventualne tak blbe benevolentni,ze jsem ten spisek prelouskal.ted si jdu z toho trochu zahulit,snad nezblbnu ani z jednoho.

0 0
možnosti
  • Počet článků 86
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4233x
Studoval jsem elektrotechniku a psychologii a dostal doktorát v oboru psychologie a historie terorismu. Dále intenzivně studuji nejširší otázky geopolitiky. Pracoval jsem i jako poradce v Senátu PČR a pro prezidentskou kancelář. Léta předtím řešil koncepční otázky v síti CZFree. Žiji převážně v cizině, ale do ČR se často vracím si do hospody zakouřit.