Diskuse

Úděl český

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
K

kevinbb

27. 3. 2010 1:14
Sepsal jste to,

velmi pekne, to opravdu sedi!

Mate tri karmy!

[>-]R^R^R^

0 0
možnosti
E

eAA00

26. 3. 2010 21:08
.....

Smutné čtení, ale nemá chybu. Nešlo by ho dávat každý den v MdF na hlavní stranu ? Opravdu má autor něco společného s mnou nenáviděnými Blisty ?

Za článek R^R^R^!!

0 0
možnosti
JZ

tumetuestumefaisdubien1

27. 3. 2010 4:47
Re: .....

Napsal jsem tam jednou nějakou reakci a od té doby se to nějakou dobu vezlo. Já tehdy neměl moc ponětí, co jsou v Blitech zač. Každopádně má emailová schránka by za ty dva roky a něco mohla pak vyprávět anály - té sprostoty, cenzury... tam třeba nevydali ani články, který původně sami chtěli - když zřejmě nezapadaly do jejich linie. A když už nějaký kontroverzní text vydali, udělali si pod ním hotové diskusní fórum - viz. např. zde: http://www.britske-listy.cz/art/38162.html :-)

Ale abychom byli spravedliví - která média jsou slušná?  Slušně jako k autorovi se ke mě vždy chovali, co si vzpomínám, jen v jediném, ale nebudu ho uvádět, abych to nezakřiknul.

0 0
možnosti
  • Počet článků 86
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4233x
Studoval jsem elektrotechniku a psychologii a dostal doktorát v oboru psychologie a historie terorismu. Dále intenzivně studuji nejširší otázky geopolitiky. Pracoval jsem i jako poradce v Senátu PČR a pro prezidentskou kancelář. Léta předtím řešil koncepční otázky v síti CZFree. Žiji převážně v cizině, ale do ČR se často vracím si do hospody zakouřit.