Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

kladivar2

19. 5. 2010 15:43
Mezi lidma je jeste 26.000.000.000 slovy miliard DM

ktere se bankam jeste nevratily z obehu. Takze nafotit se da ledasco a plasit lidi taky.

0 0
možnosti

tumetuestumefaisdubien1

19. 5. 2010 17:32
Re: Mezi lidma je jeste 26.000.000.000 slovy miliard DM

No já mám od začátku pocit, že se jedná o plašení, přišlo by mi nelogické, že by se tak lehce vzdávali eura, za které tak bojovali. Vždycky když člověk sleduje stopu odkud ony informace o možném zpětném přechodu pocházejí, skoro vždy narazí na nějaké obchodníky se zlatem nebo americké bankéře. Jediné, co mi nejde na rozum, proč se letos kótovalo v neexistujících měnách DEM, FRF a ITL a to i na NYSE, to mi přijde jako podvod určený k právě k tomu plašení, dovedu si těžko představi, že by k tomu došlo omylem.

0 0
možnosti

Moudry_muz

14. 5. 2010 12:38
blog pro hlupáky

tak tohle je tragickej blog nějakého tragéda ne? vždyť když mi něco přijde divné, tak se té firmy, která tato data poskytuje, JEDNODUŠE ZEPTÁM. Vymýšlet si tady nějaké články na bázi nějaké domněnky, to je tak trapné. Pokud se neumíte zeptat v němčině, či angličtině, tak je jasné, že ani nemůžete psát o tomto tématu, protože si na těch webech ani nic nepřečtete. Z článku navíc chápu, že problematice finančních trhů vůbec, ale vůbec nerozumíte. Závěr: jenom trouba bude hádat, chytrej se zeptá na správném místě8-o

0 0
možnosti

Moudry_muz

14. 5. 2010 12:55
Re: blog pro hlupáky

Takže jednoduše jsem si na web ktico.com najel a začal zkoumat to, kde autor hledal spiknutí a bůhví co. Na jejich webu vůbec Vámi zmiňované měny nejsou nabízeny. Je tam standardní nabídka existujících měn. Na staré měny se člověk dostane pouze přepsáním URL adresy. Tedy dostanete se na starou verzi webovek, která je ještě na serveru uložena (proč by to taky programátoři měli mazat, když to nenabízí k zobrazení). Navíc u těchto měn, vůbec nefungují žádná data, žádné info, nic. Prostě proč píšete tyhle nesmyslné články, kde vůbec nemáte šajnu, navíc vyvozujíce z toho jakési závěry. Běžte se bodnout...

0 0
možnosti

ondra.novacisko.cz

13. 5. 2010 13:38
Frank

Zase v tom druhé obrázku chybí Švýcarský frank

0 0
možnosti

tumetuestumefaisdubien1

13. 5. 2010 19:53
Re: Frank

Já tam teda CHF vidím.

Mě to přijde celé přitažené za vlasy, proč by zahazovali euro, když si ho tak pracně vychovávali? Spíš mám pocit, že někdo využívá paniku a protieuro nálady - ať už aby se šroubovala cena zlata, nebo někdo útočí na euro. Pochybuju ale silně, že by se ho Německo samo zbavovalo i v té situaci s Řeckem. Že vůbec někdo kótuje zlato a stříbro v neexistujících měnách, to skoro vypadá na nějaký další finančnický podvod, tentokrát za pomoci internetových dezinformací. Působí to na mě tak, že když už lidi neberou vážně strašení teroristama a globálním oteplováním tak se holt musí vymyslet zase něco dalšího, třeba strašení měnovou reformou, na strach o peníze lidi slyší.

Podle mě to bude celé asi nějaký dobře živený humbuk. Většina primárních zdrojů těch informací vždy vede k nějakým obchodníkům se zlatem. Pochybuju že firmy jako Kitco nebo Goldprice, by vystrkovaly stránku na kótování drahých kovů v DEM jen tak omylem, tohle smrdí nějakou řádně zamřelou krysou.

0 0
možnosti

ellukas

13. 5. 2010 9:22
Dotaz

A zpevňuje britská libra nebo švýcarský frank podezřele rychle?

0 0
možnosti

Ccecil

13. 5. 2010 7:45
Neříkám, že tomu věřím

ale už vůbec to nezatracuji. Podprahové signály jsou mnohdy mnohem výmluvnější a přesnější, než nějaká oficialita. Díky za info.

0 0
možnosti

tumetuestumefaisdubien1

13. 5. 2010 18:35
Re: Neříkám, že tomu věřím

Nevím. Zatím upřímně řečeno pořád nedokážu vybrat mezi možnostmi 1. chystá se DEM2, 2. jedná se o útok spekulantů za účelem zvýšit cenu zlata. 3. jedná se o útok na euro. 4. nic z toho a je to shoda náhod - jako když jsem nepostřehl, že ten DEM/zlato graf je ve skutečnosti ne 12.5. ale 12.4.

0 0
možnosti

S pravdou ven, se lží dovnitř!

13. 5. 2010 6:56
Němci mají obrovskou výhodu v tom, že u nich od 2ww

nemají jejich Paroubci poté, co srazili svou zemi do kolen, šanci ovlivňovat cokoliv, takže jsou schopni naprosto racionálních opatření...

0 0
možnosti

laser-man

13. 5. 2010 6:34
Euro death.

Nechci zde malovat čerta na zeď, ale nejblížší dny budou asi dost hektické. Pokud Němci opravdu přejdou na Marku, tak se zhroutí na několik týdnů, možná měsíců, celý evropský měnový systém. Upřímně mě je líto Slováků. Tak se bili o Euro a teď asi zapláči.

O možném přechodu na DM jsem se dočetl již někdy v březnu. Tehdy jsem to považoval za dobrý vtip. Dnes, kdy probíha řecká krize, kdy Španělsko, Portugalsko, Itálie a Belgie se zmítají v dluzích a kdy Němci, Francouzi a Rakušané už nejsou naklonění k západnímu "RVHP" to vidím jako vícemeně realné.

Takže co bude tento víkend???

0 0
možnosti
  • Počet článků 86
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4233x
Studoval jsem elektrotechniku a psychologii a dostal doktorát v oboru psychologie a historie terorismu. Dále intenzivně studuji nejširší otázky geopolitiky. Pracoval jsem i jako poradce v Senátu PČR a pro prezidentskou kancelář. Léta předtím řešil koncepční otázky v síti CZFree. Žiji převážně v cizině, ale do ČR se často vracím si do hospody zakouřit.