Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ON

ondra.novacisko.cz

13. 5. 2010 13:38
Frank

Zase v tom druhé obrázku chybí Švýcarský frank

0 0
možnosti
JZ

tumetuestumefaisdubien1

13. 5. 2010 19:53
Re: Frank

Já tam teda CHF vidím.

Mě to přijde celé přitažené za vlasy, proč by zahazovali euro, když si ho tak pracně vychovávali? Spíš mám pocit, že někdo využívá paniku a protieuro nálady - ať už aby se šroubovala cena zlata, nebo někdo útočí na euro. Pochybuju ale silně, že by se ho Německo samo zbavovalo i v té situaci s Řeckem. Že vůbec někdo kótuje zlato a stříbro v neexistujících měnách, to skoro vypadá na nějaký další finančnický podvod, tentokrát za pomoci internetových dezinformací. Působí to na mě tak, že když už lidi neberou vážně strašení teroristama a globálním oteplováním tak se holt musí vymyslet zase něco dalšího, třeba strašení měnovou reformou, na strach o peníze lidi slyší.

Podle mě to bude celé asi nějaký dobře živený humbuk. Většina primárních zdrojů těch informací vždy vede k nějakým obchodníkům se zlatem. Pochybuju že firmy jako Kitco nebo Goldprice, by vystrkovaly stránku na kótování drahých kovů v DEM jen tak omylem, tohle smrdí nějakou řádně zamřelou krysou.

0 0
možnosti
JZ

Moudry_muz

14. 5. 2010 12:57
Re: Frank

žádnou takovou stránku nevystavují. Na stránku v DEM se dostanete pouze přepsáním URL adresy a tím se dostanete na verzi kdysi z minulosti. Nevěřte všemu co kdejaký jouda napíše

0 0
možnosti
JZ

tumetuestumefaisdubien1

14. 5. 2010 13:09
Re: Frank

Goldprice zcela jasně onu stránku vystavuje a pokud se nejednalo o podvod tak zlato v DEM (a také FRF a ITL) jasně mezi 9-12 dubnem i kótovali. Co se týče Kitca nevím, ale stránka je stále aktivní - proč by si nechávali v systému aktivní stránku pro kótování v neexistující měně? když už kvůli tomu konspiracionisti vyšilují pár dní? Mě to celé přijde jako spíše podvod a umělé vyvolávání paniky na trhu, jak už jsem uvedl, nepřipadá mi vůbec pravděpodobné že by hned dva seriózní obchodníci se zlatem něco takového dělali omylem. Pokud tomu věříte, tak vás upřímně lituju. Když se podíváte na strukturu dluhů PIIGS viz. http://www.nytimes.com/interactive/2010/05/02/weekinreview/02marsh.html pak lze případný rozpad eurozóny považovat za rozhodně více než nepravděpodobný.

0 0
možnosti
  • Počet článků 86
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4233x
Studoval jsem elektrotechniku a psychologii a dostal doktorát v oboru psychologie a historie terorismu. Dále intenzivně studuji nejširší otázky geopolitiky. Pracoval jsem i jako poradce v Senátu PČR a pro prezidentskou kancelář. Léta předtím řešil koncepční otázky v síti CZFree. Žiji převážně v cizině, ale do ČR se často vracím si do hospody zakouřit.