Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

pavel.laskavec

11. 3. 2010 22:49
Možná je naděje v těch, co ještě volit nemůžou...

(1) Jsem občanem ČR bez ohledu na národnost, rasu, vyznání, barvu pleti, sexuální orientaci. (2) Má práva a povinnosti jsou určena pouze zákony ČR, se zákonem nejvyšším - ústavou ČR. (3) Mám přímý vliv na volbu prezidenta a každého člena vlády. (4) Mám právo ignorovat nařízení, které je protiústavní, protiprávní, nebo je vydáno jinou institucí, než zákonodárným orgánem ČR. (5) Mám právo platit Českou korunou. (6) České koruny, jako měnu, spravuje Státní banka. (7) Česká koruna je měna podléhající Zlatému standardu. (8) Je mi zaručena jedna maximální výše všech odvodů státu. (9) Je uzákoněn maximální úrok, který mi může být naúčtován. (10) Je uzákoněn minimální úrok, který mi bude vyplacen. (11) Účtování poplatků finančními institucemi je trestné. (12) Je uzákoněna hmotná zodpovědnost všech činitelů státu, kteří vykonávají mandát.

Zkrácená práce studenta 3. ročníku gymnázia. Dostal za 4, jelikož nedodržel minimální rozsah práce.

Ach, my malověrní...

0 0
možnosti

falm

25. 2. 2010 19:23
Jak Vás tak čtu

tak voni ty kapitalisti sou vlastně hodný!

0 0
možnosti

tumetuestumefaisdubien1

25. 2. 2010 21:21
Re: Jak Vás tak čtu

Nevymyslel ty kapitalisty Marx?

0 0
možnosti

kevinbb

25. 2. 2010 16:42
Vyborne.

Na to neni co rict.

R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 86
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4233x
Studoval jsem elektrotechniku a psychologii a dostal doktorát v oboru psychologie a historie terorismu. Dále intenzivně studuji nejširší otázky geopolitiky. Pracoval jsem i jako poradce v Senátu PČR a pro prezidentskou kancelář. Léta předtím řešil koncepční otázky v síti CZFree. Žiji převážně v cizině, ale do ČR se často vracím si do hospody zakouřit.