Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TH

Nejsem rusofil,ale....rus má možná pravdu.Nelíbí se mi situace v Kyjevě zaberu si Krym.Rusko potřebuje EU,protože v konkurenci států neEU značně prohrává.Myslíte si že budou Číně diktovat za kolik ropu či plyn,když Čína bude ten kdo platí?.Bohužel pro Rusko EU ho nepotřebuje.ALE EU by členství Ruska nevadilo,ale co Putin a jeho pasáci oligarchové?.

2 4
možnosti
JZ

J16a33n 86Z85e49m94a13n

22. 3. 2014 0:36

bál bych se situace, kdy Čína vybuduje ony roury a EU přeplatí. Pak by se v plné nahotě ukázalo jak moc ve skutečnosti EU Rusko potřebuje - a nejenom ekonomicky, potřebuje rovněž aby si zachovalo alespoň základní příklon k západnímu stylu společnosti a morálky. Pokud by se mělo přiklonit k čínským móresům a zároveň posílit svou pozici pomocí čínských peněz, pak pánbu s námi... My potřebujeme rozpouštění velkého schizmatu, ne jeho prohlubování.

7 1
možnosti
FV

Mě by tím Zeman moc potěšil. Naprosto s Vámi souhlasím.

2 1
možnosti
Foto

Zeman už to promeškal svým negativním postojem k referendu na Krymu, ale díky za tu dávku racionality tady.

14 4
možnosti
Foto

Líbí semi to vaše označení "nerusofil". To tady ještě nebylo a přitom takových nerusofilů je tady spousta... Jenže bývají označováni rusofoby za rusofily a naopak. Nerusofilům a nerusofobům dnes pšenka nekvete...

4 0
možnosti
JZ

J72a45n 55Z25e27m83a49n

21. 3. 2014 23:42

no puvodne jsem to slovo chtel v titulu pouzit a drive jsem skutecne byl spise onim rusofobem - nemam tak nejak moc duveru po tom, co s nama v minulosti delali. A ani dnes nemam moc duvodu je nejak milovat. Ale v tomto pripade se mi zda, ze hrali podstatne racionalneji nez zapad a jelikoz prave jeho spise az smesne  iracionalni postoje k cele situaci ve me vyvolavaji podstatne vetsi uzkost, co se bude dit dal a kam az to muze zajit, tak jsem to trochu zmirnil.

14 0
možnosti
  • Počet článků 86
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4233x
Studoval jsem elektrotechniku a psychologii a dostal doktorát v oboru psychologie a historie terorismu. Dále intenzivně studuji nejširší otázky geopolitiky. Pracoval jsem i jako poradce v Senátu PČR a pro prezidentskou kancelář. Léta předtím řešil koncepční otázky v síti CZFree. Žiji převážně v cizině, ale do ČR se často vracím si do hospody zakouřit.