Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JZ

J38a85n 52Z31e26m85a28n

13. 5. 2016 4:56

No, sázkařství je báječná věc když jde o koníčky a fotbal, ale vtip zásadních politických změn je právě v tom, že mají hlubší důvody, o kterých spekulanti obvykle nemají tušení. viz. např. https://s3.amazonaws.com/khudes/lspringmeetings.pdf Lapidárně řečeno, když jde o částky v řádech 20+ nul v dolarech, jako v tomto případě, na prediktivní hodnotu online odds bych se tolik nespoléhal. :-P

0 0
možnosti
RV

A to jsou oficiální průzkumy. Je mi dost podezřelé, že na online anketu se mi ani po usilovném pátrání narazit nepodařilo.

0 0
možnosti
JV

J63i78ř59í 53V90a21c45a

7. 5. 2016 12:49

Hmm, to bude těsné. Těžko říci jak to dopadne.

P.S. V podstatě mě to přijde jako celoevropský trend. Je tedy otázkou, jestli spěchat na vyhlášení referenda např. v ČR, nebo si raději 2-3 roky nepočkat.

0 0
možnosti
MT

2-3 roky uz bude pozde. Stat uz bude tak zniceny, ze se z toho budou dostavat 2-3 generace. Take migrantu uz tu bude nekolik set tisic. A EU tomu bude BRUTALNE branit a skodit kde se da.

4 0
možnosti
  • Počet článků 86
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4233x
Studoval jsem elektrotechniku a psychologii a dostal doktorát v oboru psychologie a historie terorismu. Dále intenzivně studuji nejširší otázky geopolitiky. Pracoval jsem i jako poradce v Senátu PČR a pro prezidentskou kancelář. Léta předtím řešil koncepční otázky v síti CZFree. Žiji převážně v cizině, ale do ČR se často vracím si do hospody zakouřit.